Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@kabara.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- numer zamówienia,
- imię i nazwisko,
- adres,
- e-mail,
- przedmiot zwrotu/wymiany,
Aby odstąpić od umowy zawartej na stronie sklepu Kabara.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kontakt@kabara.pl.
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Wzór można pobrać pod tym adresem.
Przesyłkę należy nadać na adres:
Kabara.pl
Barbara Augustyn
ul. Władysława Sikorskiego 11b/27,
34-400 Krosno
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu nie ma możliwości zwrotu towaru.
Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości.
Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, jeśli to możliwe wraz z całym kompletem metek. Zwracamy się z prośbą o dołączenie formularza odstąpienia od umowy. Zawarty w przesyłce formularz usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.
Uszkodzona przesyłka
Kodeks cywilny precyzuje zasady postępowania w trakcie odbioru paczki od kuriera. Osoba odbierająca paczkę jest zobowiązana do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, koniecznie musisz w obecności kuriera spisać protokół określający stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Ustawodawca przewidział, że przyjęcie przesyłki przez odbiorcę (Konsumenta) bez zastrzeżeń i stosownego protokołu, powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki. Jeżeli zostanie sporządzony protokół szkody, koniecznie poinformuj Nas o zaistniałej sytuacji, abyśmy mogli domagać się od firmy kurierskiej naprawienia sytuacji. Sposób badania przesyłki jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe (art. 74 i następne).
Nie przyjmujemy zwrotów produktów pielęgnacyjnych, użytej biżuterii, bielizny lub strojów kąpielowych, gdzie naklejka higieniczna została usunięta lub jakichkolwiek innych produktów, które nie mogą być zwrócone z powodów higienicznych.